Hello!

Hello! I am Lora and I am one of the members of club ,Strawberries,. I am one of the publishers too. 🐱 You know, from the previous post, that we’re in vacation now, so we can’t write our posts together. The other members don’t have internet now, so I will be with you a month or two. It won’t be easy to do everything alone, but I hope that it will be allright. Soon club ,Strawberries, will be together again. . .


How are you guys? Tomorrow is my birthday so I am really excited! 😀 I am a little bit sad because the other members of club ,Strawberries, won’t be on my birthday party. They are with their grandparents in their villages, so they can’t come to the party. Tell me about your summer like a comment under this publication! 🙂

-Lora-

About Lora Veleva

Hello, world! I'm Lora and this is my blog. I am a 13-year-old hip-hop dancer with a passion for reading. Inhaling music. Exhaling art. Here you will read about my adventures in life. So what are you waiting for? Have fun, explore and enjoy! :)

Posted on July 22, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 9 Comments.

  1. Честит рожден ден със закъснение!Съжалявам много, но все пак Честит Рожден Ден!Да си жива и здрава, да имаш само 6-ци, както сега и да продължаваш да танцуваш изумително.Вярвам, че в бъдеще ти ще постигнеш много, но кой знае.Може в бъдеще да станеш една от най-известните танцьорки!Дано не ми се сърдиш за закъснението! 😦

    • Изобщо не се сърдя! Благодаря ти за страхотните пожелания! 🙂 И аз също се надявам да продължа да напредвам с танците! Но знаеш ли какво… точната дума не е ,,напредвам,, , а е ,,напредваме,,. Защото без вас, с Кали и Мими, аз нямаше да съм същата.Вие страшно много ми помогнахте да осъзная, че танците са част от мен. И се надявам следващата година танца ни да е още по-добър. Може да не ми вярваш, но аз вече съм измислила стъпките и движенията. 😀 Благодаря ти за всичко! 🙂

      • Вярвам ти, знам, че танца пак ще е страхотен.Танците ни ще се развият много добре, вярвай ми.Нямам търпение да започне годината и да направим танца.ОТ сега не мога да спра.По цял ден танцувам, заради теб.Но не в смисъл, че си направила нещо лошо.Имам толкова много идеи за танца-музика, идеи…Може всеки танц да го снимаме и пускаме в You Tube.И макар, че Мими и Кали няма да прочетат това, аз смятам, че ако качим танците си ще имаме към 100 000 посетителя.Защото без теб аз нямаше да осъзная, че искам да танцувам.Нашите танци ще са най-добрите.Аз го вярвам! 😀

      • Наистина ще е супер! И аз нямам търпение да започнем училище, за да може пак да измисляме танците и да репетираме в часовете по физическо! Най-якото е, че тази година може да ходим на занималня когато си искаме, и може да си правим ,,извънредни репетиции в училище,, и да не ходим на занималня. Ще е страхотно! Аз не мога да се сдържа! По цял ден само си пускам музика и измислям движения. Даже когато съм в колата и пътуваме си пускам музика на mp4 player-a, гледам през прозореца и си представям как танцуваме на някакъв празник в училище. Нямам търпение! 😀

      • Чуй песента от това видео: http://www.youtube.com/watch?v=tguAkkLdNdQ .Можеш да превъртиш на 20-та секунда, за да не чакаш много.Имам я на телефона и може с нея да започнем.Може всеки, който ще участва в танца да си измисли хореография на избрана от него песен.Е, аз само предлагам, защото бих искала да има моя част, измислена от мен.Разбира се, трябва да питаме и другите момичета!

      • На същото мнение съм.С нетърпение го очаквам.Ще измислим име, ще репетираме постоянно и няма да ти отказваме.Много съжалявам, че се отказахме от танците, когато ти искаше.Само за да играем на нещо.Както Моника по физическо и оттогава аз съм в танца и много се радвам.Винаги съм искала да имам шанс да танцувам с вас и учих танците Ви!От играта Club Penguin създадох ремикс и сега ще се пробвам да го направя като песен.И аз нямах представа за това, че в училище постоянно ще репетираме!

  2. Направих две: http://prikachi.com/images/414/7500414D.png

    Коя ти харесва повече?

  3. Може ние двете да започнем да измисляме стъпките, а после да ги покажем на другите.Аз мислех танца да започне с песента от SoundStudio на Club Penguin, после Wiggle, Wiggle и още обмислям идеи за третия танц.Може да ми кажеш твоите идеи за танца и да ги смесим в общ, с позволението на Мими и Кали.Ти на кои песни предлагаш да танцуваме?

Leave a Reply

